Find dit drømmejob med professionel hjælp
Har du svært ved at brænde igennem på jobmarkedet trods masser af erfaring og et højt fagligt kompetenceniveau? Så kan du med fordel søge assistance hos en dygtig jobkonsulent.
Det kan være en stor hjælp at få en professionel agent inden for jobsøgning og medarbejderudvikling til at kaste et blik på CV’et og få sparring og inspiration til at optimere dette op imod de stillinger du søger.
Du vil opleve at du med hjælp fra en konsulent vil få nemmere ved at identificere egne styrker og svagheder. Og her kan du med fordel vælge et anerkendt og velanset bureau som for eksempel Lundquist Consult.
Hvem er Lundquist Consult?
Lundquist Consult er ejet og drevet af Tina Merete Lundquist og har til huse i Brøndby sydvest for København. Gennem mere end to årtier har Tina Merete Lundquist fungeret som leder for diverse grupper inden for områder så som Kundeservice, Call Center, Teknisk Service, Helpdesk og Support.
I disse job funktioner hat Tina Merete Lundquist primært forestået flytning af afdelinger og enkelte medarbejdere med henblik på at opnå en mere proaktiv kunde tilgang, og der igennem skabt optimale kunde oplevelser og en høj grad af loyalitet fra de eksisterende kunder.
Målet for Lundquist Consult er at udvikle virksomheder og skabe fokus på kundepleje og retention gennem optimering af processer samt at hjælpe medarbejderne til at udvikle deres kompetencer og gøre brug af deres fulde potentiale. Der igennem højnes trivsel og arbejdsglæde for medarbejderne – og produktiviteten i virksomheden øges.
Tina Merete Lundquist er certificeret i anvendelse af den såkaldte GARUDA FokusProfil, som er et anerkendt værktøj til personlig og organisationsmæssig udvikling, og som fortrinsvis anvendes indenfor sports verdenen samt i det private erhvervsliv.
GARUDA systemet kan også bruges i arbejdet med lederudvikling og til at hjælpe jobsøgende til at komme i mål når det handler om at finde og søge det perfekte job. Læs mere på lundquistconsult.dk.